فرصت خرید سورترهای هوشمند انجیر و خرما با تخفیف ویژه

سورتر هوشمند انجیر

شرکت والی در اخرین برنامه فروش خود در سال 1402 قصد دارد محصولات سورتر خرما و انجیر را طی یک طرح جذاب همراه با تسهیلات و تخفیف قیمتی به فروش برساند.

یک طرح جذاب با تخفیف ویژه تا نیمه بهمن ماه

مدت زمان این طرح تا نیمه بهمن ماه است. با توجه به برنامه شرکت والی جهت تولید جمعی تعدادی از سفارشات طی این طرح تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است. بر اساس این طرح، با توجه به اینکه هزینه­های تولید در ابتدای سال جدید افزایش خواهد یافت، برنامه­ریزی جهت شروع تولید و انجام خریدهای مهم در انتهای سال جاری انجام شده است. بر همین اساس و بنا بر تصمیم هیات مدیره شرکت جهت کاهش سود و قیمت فروش، امکان ارائه تخفیف ویژه در این طرح وجود دارد.

تحویل دستگاه قبل از شروع فصل کاری جدید

دوره ساخت و تحویل و نصب محصول در این طرح 6ماهه در نظر گرفته شده است به نحوی که دستگاه در نیمه اول تابستان سال آینده نصب و راه­اندازی شده باشد و قبل از فصل کاری جدید آماده به کار باشد.

نحوه تقسیط پرداخت مبلغ دستگاه

نحوه پرداخت مبلغ قرارداد به دو صورت قسطی و یا استفاده از تسهیلات طراحی شده است. در حالت قسطی 50 درصد به صورت پیش­پرداخت در زمان عقد قرارداد است. 20 درصد سه ماه بعد دریافت می­شود و 20 درصد هنگام تحویل و نصب محصول. مانده مبلغ قرارداد به عنوان حسن انجام کار یک ماه بعد از نصب و راه اندازی تقسیط می­شود.

امکان استفاده از تسهیلات با تنفس 10 ماهه

در حالت استفاده از تسهیلات، 30 درصد پیش­پرداخت در زمان عقد قرارداد در نظرگرفته شده است. مابقی به صورت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی اخذ می­شود که نرخ سود آن حدود 20 درصد و بازپرداخت آن حدودا 2 ساله و میزان تنفس از زمان عقد قرارداد حدود 10 ماه است. البته سهمیه تسهیلات محدود است و بعد از تکمیل ظرفیت صرفا به روش قسطی محصول عرضه خواهد شد.

قیمت کل محصول در حالت قسطی 10 درصد کمتر از حالت استفاده از تسهیلات است. جهت اخذ تسهیلات نیاز به سند ملکی شهری و همچنین مجوز فعالیت مرتبط است اما همه اقدامات مربوط به درخواست و اخذ مصوبه توسط شرکت انجام می­شود.

مزیت­های محصول

گفتنی است سری جدید سورترهای هوشمند خشکبار که در سال 1402 توسط شرکت والی عرضه شد با استقبال برخی صادرکنندگان مواجه شد و رضایت قابل توجهی را کسب کرد. پشتیبیانی خوب، سرعت و دقت بالا، قابلیت کار در مدهای مختلف و تناسب با نیازهای بومی از مزیت های این محصول است. واسط کاربری آن فارسی و بر اساس اصطلاحات محلی تنظیم شده است تا حداکثر سهولت را برای کاربران فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با مزیت­های این محصول می توانید گزارش­ها و ویدئوهای زیر را ببینید:

6 مزیت دستگاه سورتر خشکبارِ شرکت والی از نظر یک صادرکننده انجیر
فکر نمیکردم چنین دستگاهی در داخل ایران ساخته شود
اقبال صادرکنندگان به سری جدید سورتر هوشمند انجیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 × = 42