اقبال صادرکنندگان به سری جدید سورتر هوشمند انجیر

سری جدید سورتر انجیر

قابلیت­های سورتر جدید انجیر شرکت والی چیست؟

اقبال صادرکنندگان به سری جدید سورتر هوشمند انجیر

سری جدید سورتر خشکبار شرکت والی که اخیرا تولید و عرضه شده است مورد استقبال اهالی بازار قرار گرفته است.

این محصول که قابلیت تفکیک انجیر خشک در دسته­های مختلف رنگی و شکلی را دارد، بعد از ارتباط­گیری گسترده و شناخت دقیق نیاز اهالی بازار انجیر، طراحی، تولید و برنامه­نویسی شده و روانه بازار شده است.

این محصول قادر است بر اساس هوش مصنوعی، ضمن تفکیک محصول به 5 دسته رنگی، انواع انجیر صدیک و پرک را نیز از سوپر تفکیک کند.

اولین سری از این محصول در تابستان 1401 وارد بازار شد. سری جدید با ارتقائاتی نظیر واسط کاربری مناسب­تر، قابلیت تفکیک و دقت بالاتر، زیبایی ظاهری و دوام عملکردی بالاتر در سال 1402 وارد  بازار شده و در استان فارس نصب و راه اندازی شده است.

سورتر انجیر

 

با توجه به قابلیت­های این محصول در مقایسه با نمونه ­های چینی، اقبال مناسبی نسبت به این محصول ایجاد شده است. متاسفانه دستگاه­های چینی موجود در بازار بدون ارتباط مناسب و شناخت نیاز طراحی و عرضه شده­اند و تاکنون نتوانسته اند نیاز بازار را به خوبی پاسخ دهند. این محصولات صرفا توان تفکیک رنگ را دارند و قابلیت سورت صدیک و پرک از سوپر را ندارند.

اما دستگاه سورتر خشکبار شرکت والی، با اتکا بر دو مزیت توانسته است پاسخ مناسبی به نیاز اهالی بازار انجیر و خرما ارائه کند:1- شناخت دقیق نیاز و ارتباط دائم با اهالی بازار 2- استفاده از هوش مصنوعی.

اهالی بازار و مشتریان دستگاه، تنظیم­پذیری، قابلیت سورت شکلی و پشتیبانی خوب را از مزیت­های این محصول عنوان کرده­اند و علت استقبال از این محصول را به این مزیت­ها مرتبط دانسته­اند.

سورتر انجیر

گفتنی است سالانه حدود 40 هزار تن انجیر در استان فارس تولید می­شود که بعد از فرآوری، دسته­بندی و سورتینگ راهی بازارهای داخلی و خارجی می­شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 2