مهر تایید مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی بر دستگاه فرآوری زعفران

برای اولین بار در کشور رخ داد؛ ورود دستگاه گلپاک کن زعفران به فهرست موردتایید مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی

مهر تایید مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی بر دستگاه گلپاک کن شرکت والی

مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی، دستگاه گلپاک کن زعفران تولید شرکت سامانه های هوشمند کشاورزی والی را وارد فهرست ماشین آلات موردتایید خود کرد.

گفتنی است این مرکز طی فصل زعفران آزمون های مفصلی را روی دستگاه تعریف کرده و طی دو روز متوالی انجام و بعد از داده برداری مفصل، بررسی های لازم را روی دستگاه انجام داد. این آزمون ها در روزهای 21 و 22 آبان ماه امسال با حضور 5 کارشناس این مرکز از کرج و حضور کارشناسانی از مرکز مکانیزاسیون خراسان رضوی انجام شد.

بعد از تجمیع نتایج و مطالعه گزارش کارشناسان و محاسبه شاخص های عملکردی محصول گلپاک کن زعفران نسخه سپران 252 در کنار ارسال مدارک و مستندات از سوی شرکت والی، نهایتا این مرکز در آخرین روز پاییز امسال دستگاه گلپاک کن زعفران تولید شرکت والی را موردتایید قرار داده و در فهرست ماشین آلات موردتایید در سایت خود قرار داد.

همراهان می توانند با مراجعه به سایت این مرکز به ادرس زیر در بخش فهرست ماشین های بهره مندی از اعتبارات فهرست مربوطه را ملاحظه کنند. دستگاه جداکننده کلاله در ردیف 39 فهرست مربوطه قرار گرفته است و کد اعلامیه ان 9473 است

به این ترتیب متقاضیان می توانند در صورت تمایل به خرید محصول از تسهیلات مربوط به این فهرست هم استفاده کنند. شرایط تسهیلات 6 ساله و با نرخ سود 15 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 − 14 =