گزارش صدا و سیما از بهره برداری سورتر هوشمند انجیر شرکت والی

دستگاه سورتر انجیر هوشمند

گزارش صدا و سیما از بهره برداری سورتر هوشمند انجیر شرکت والی

خریدار محصول: دقت عملکرد دستگاه بسیار بالاتر از روش سنتی است

در پی نصب و راه اندازی و بهره برداری از سری جدید سورترهای هوشمند انجیر شرکت والی در استان فارس، صدا و سیما گزارشی از این دستگاه تهیه و پخش کرد که در ان مزیت ها و قابلیت های محصول از زبان بهره بردار دستگاه و مسئولان جهاد کشاورزی تشریح می شود. و همکاران شرکت نیز درباره ویژگی های فنی این محصول توضیح میدهند.

مهندس میثم عسگری، خریدار و بهره­بردار این دستگاه در این گزارش عنوان میکند که: انجیر سوپر و سفید و انجیری که به مقدار کم زرد است، به هیچ وجه توسط کارگر قابل جداسازی نیست اما این دستگاه توانایی جداسازی آن را دارد.

آقای قانعی مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان استهبان نیز اظهار امیدواری می­کند با تجهیز منابع و تسهیلات مناسب جهت حمایت از خریداران این محصول، از تولید داخلی حمایت شود.

گزارش مربوطه را در اینجا مشاهده کنید:

گفتنی است سری جدید سورترهای انجیر شرکت والی تابستان امسال برای اولین بار به بازار عرضه شد و عملکرد آن موردتوجه فعالان صنعت انجیر در استان فارس قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این محصول می­توانید این مطلب را بخوانید:

اقبال صادرکنندگان به سری جدید سورتر هوشمند انجیر

به صورت کلی اهالی بازار و مشتریان تنظیم­پذیری، قابلیت سورت شکلی و پشتیبانی خوب را از مزیت­های این محصول عنوان کرده­اند و علت استقبال از این محصول را به این مزیت­ها مرتبط دانسته­اند.

گفتنی است سالانه حدود 20 هزار تن انجیر از شهرستان استهبان و 40 هزار تن انجیر در کل استان فارس تولید می­شود که بعد از فرآوری، دسته بندی و سورتینگ راهی بازارهای داخلی و خارجی می­شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 30 = 35