تمجید معاون علمی ریاست جمهوری از محصول هوشمند والی

تمجید معاون علمی ریاست جمهوری از محصول هوشمند والی

همزمان با برگزاری مراسم رونمایی از سامانه هوشمند فراوری گل زعفران، برای اولین بار در جهان و آغاز فرآیند تولید انبوه این محصول استراتژیک، معاون علمی ریاست جمهوری در پیامی به تمجید از این محصول پرداخت.

سورنا ستاری در صفحه اینستاگرام خود ضمن اشاره به نقش شرکت­های دانش­بنیان در کمک به کشاورزی نوین ویدئوی مربوط به معرفی سامانه هوشمند فرآوری گل زعفران را بارگذاری کرده است* و با هشتگ هایی به تحسین شرکت والی و محصول مهم و استراتژیک شرکت پرداخته است. این هشتگ­ها عبارتند از:

#کشاورزی #هوشمند #فناوری #دانش_بنیان #زعفران #سورنا_ستارى #نوآوری #صادرات

#سامانه_هوشمند_کشاورزی_والی#بازار #ستاد_فرهنگسازي_اقتصاد_دانش_بنيان

لینک پست سورناستاری درباره سامانه هوشمند فرآوری گل زعفران محصول شرکت والی:

https://www.instagram.com/tv/CITFgZfBB54/?utm_medium=copy_link

 

گفتنی است این دستگاه علاوه بر دریافت تاییدیه از مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، دارای تاییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز هست. این معاونت ضمن بررسی­هایی دقیق و مستمر، محصولاتی که دارای ویژگی­های تدوین شده از نظر کارایی و کارآمدی، اقتصادی بودن، دانش­محور بودن و … هستند را احصا و برای انها تاییدیه دانش بنیان صادر میکند. محصول شرکت والی در سال 1398 این تاییدیه را دریافت کرده است.

استفاده از دانش روز و فناوری های نوین جهانی در سامانه هوشمند فراوری گل زعفران (سپران) و اخذ تاییدیه دانش بنیان باعث شده است مشتریان شرکت والی بتوانند برای خرید این محصول از تسهیلات یارانه ای صندوق نواوری و شکوفایی استفاده کنند. تسهیلاتی که دارای نرخ سود 9 درصد و تنفس بازپرداخت است.

شرکت والی ضمن تشکر از حمایت­های آقای دکتر ستاری و معاونت علمی و فناوری و نهادهای زیرمجموعه تلاش خود را برای کمک فناورانه به کشاورزی نوین و توسعه اتوماسیون در صنعت و کاهش واردات ماشین آلات صنعتی ادامه خواهد داد.

 

*این فیلم مربوط به نمونه نیمه صنعتی سامانه فرآوری گل زعفران (نسخه سپران 252) است که در سال 1398 طراحی و آزمون شده است. برای مشاهده این ویدئوهای بیشتر از محصولات جدید و نسخه های بعدی و قبلی این محصول به لینک زیر در سایت شرکت بروید:

بخش چندرسانه ای 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 × 1 =