برنامه زمانبندی فروش محصول سپران برای سال 1402

کم و کیف عرضه محصول سپران برای سال 1402

با توجه به تقاضاهای اعلامی در خصوص خرید دستگاه فرآوری گل زعفران (سپران) و پرسش در خصوص فرآیند خرید موارد زیر به حضور فعالان محترم صنعت زعفران به حضور تقدیم میگردد:

1- لازم است متقاضیان عزیز طی فصل زعفران جهت بازدید ( و در صورت نیاز آزمون دستگاه با گل) به محل های اعلامی مراجعه نمایند.

2- در صورت تمایل به خرید بعد از بازدید، تقاضای خود مبنی بر خرید نقدی، اقساط یا تسهیلات را اعلام و شرکت موارد را بررسی می نماید.

3- تا انتهای آذرماه فرآیند بررسی، مذاکرات و عقد قرارداد انجام شده و فرآیندهای بعدی (تولید، اخذ تسهیلات و ….) آغاز می شود.

4-ظرفیت تولید برای سال آینده 5 دستگاه است که بعد از تکمیل ظرفیت سفارش جدیدی دریافت نخواهد شد.

در خصوص این سامانه لازم است تصریح شود که:

  • کارایی حداکثری این محصول صرفا با گل تازه روز حاصل می شود؛ یعنی گلی که غنچه باشد و یا فرم مخروطی خود را حفظ کرده باشد. گل های خیلی باز، لهیده و …. برای دستگاه مناسب نیست و ظرفیت و کیفیت عملکرد را کاهش میدهد. گل های خیلی خراب، چسبنده و … قابل تزریق به دستگاه نیست
  • لازم است متقاضیان خرید، یک سال قبل نسبت به بازدید، تست و فهم شرایط عملکردی دستگاه اقدام و بعد از ارزیابی امکان فراهم کردن زیرساخت ها و ورودی مناسب، نسبت به خرید اقدام کنند.
  • ظرفیت کاری سامانه بین 15 تا 25 کیلوگرم در ساعت است(بسته به کیفیت گل) و میزان پرت محصول بین 3 تا 10 درصد و مقدار برگشتی نیز بین 2 تا 10 درصد متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =